Protectia muncii Bucuresti: 4 lucruri importante

Protectia muncii Bucuresti: Sănătate și siguranță la locul de muncă

Nu se poate nega importanța sănătății și securității la locul de muncă – protejarea angajaților, a vizitatorilor și a clienților împotriva daunelor ar trebui să fie o prioritate pentru toate întreprinderile. 

Accidentele la locul de muncă și sănătatea profesională nu numai că provoacă accidente, dar pot afecta moralul angajaților, pot distruge reputația afacerii dvs. și pot costa afacerea dvs. mulți bani. 

Cine este responsabil pentru protectia muncii Bucuresti? 

Cu toate acestea, asta nu înseamnă că responsabilitățile sunt împărțite în mod egal. 

Personalul cu roluri diferite va avea diferite sarcini de sănătate și siguranță de îndeplinit. 

De exemplu, angajatorii au mai multă responsabilitate decât personalul lor, deoarece aceștia sunt responsabili pentru siguranța și bunăstarea angajaților lor. 

Responsabilități de protectia muncii Bucuresti pentru angajatori

Proprietarii de afaceri și angajatorii au cea mai mare responsabilitate în ceea ce privește sănătatea și securitatea la locul de muncă. 

Aceștia sunt obligați din punct de vedere legal să-și păstreze angajații și pe oricine care ar putea fi afectat de afacerea lor ferită de daune, inclusiv clienții, vizitatorii spațiului de lucru, lucrătorii temporari și contractanții. 

Angajatorii ar trebui să îndeplinească următoarele sarcini pentru a-și îndeplini responsabilitățile de protectia muncii Bucuresti

echipament protectia muncii
Protectia muncii Bucuresti echipamente de munca
  • Efectuați evaluări ale riscurilor: angajatorii trebuie să urmeze pași pentru evaluarea riscurilor pentru a inspecta locul de muncă și pentru a identifica pericolele pentru sănătate și siguranță și pentru a evalua riscurile pe care le prezintă. 

Ei trebuie să ia în considerare cine ar putea fi expus riscului și cum să-i protejeze deaccidente. 

Odată ce riscurile sunt identificate și evaluate, angajatorii vor trebui, de asemenea, să implementeze măsuri eficiente de siguranță pentru activitățile cu risc ridicat.

  • Consultați angajații despre sănătate și siguranță – angajatorii sunt obligați să își consulte personalul cu privire la problemele de sănătate și siguranță. 

Angajații pot oferi feedback util cu privire la pericolele cu care se confruntă în fiecare zi.

  • Selectați contractori adecvați – dacă angajează contractori pentru anumite proiecte, angajatorii trebuie să se asigure că aleg contractanți cu abilitățile și cunoștințele necesare pentru a desfășura munca în condiții de siguranță și eficiență.
  • Creați politici scrise de sănătate și siguranță – elaborarea politicilor de sănătate și siguranță este o cerință legală pentru companiile cu mai mult de cinci angajați. 

De asemenea, este extrem de important pentru comunicarea procedurilor de sănătate și siguranță către întreaga companie. 

  • Comunicați informații despre protectia muncii Bucuresti– odată elaborate politicile de protectia muncii Bucuresti, angajatorii trebuie să le comunice în întreaga companie. 

Angajatorii trebuie să se asigure că angajații și contractanții sunt informați cu privire la politicile existente și actualizați dacă există modificări.

  • Furnizați echipamente de siguranță – este responsabilitatea angajatorilor să furnizeze echipamentele de siguranță necesare, cum ar fi trusele de prim ajutor și echipamentele individuale de protecție, necesare pentru a reduce riscurile la locul de muncă. Angajatorii trebuie să ofere acest echipament gratuit.
  • Oferiți instruire eficientă în domeniul protectia muncii Bucuresti personalului – pentru ca personalul să înțeleagă și să acționeze asupra riscurilor, au nevoie de un anumit grad de cunoștințe privind sănătatea și siguranța, iar angajatorii sunt obligați să ofere instruire în domeniul sănătății și securității. Și antreprenorii pot avea nevoie de instruire sau cel puțin vor trebui să li se ofere informații despre sănătate și siguranță. 

Responsabilitățile de sănătate și siguranță ale angajaților 

Angajații nu au la fel de multe responsabilități ca angajatorii, dar totuși „angajații au datoria să aibă grijă de propria lor sănătate și siguranță și a celorlalți care ar putea fi afectați de acțiunile dvs. la locul de muncă”. 

Angajațiii sunt responsabili și pentru sănătate și siguranță, deoarece, fără implicarea lor, companiile nu ar putea implementa în mod eficient măsuri de siguranță. 

Responsabilitățile angajaților includ următoarele sarcini de sănătate și siguranță și se aplică contractanților și freelancilor, precum și personalului angajat:

  • Urmați instruirea în domeniul sănătății și siguranței – în timp ce angajatorii sunt obligați să ofere instruire în domeniul sănătății și securității, este responsabilitatea angajaților să urmeze instruirea. 

Instruirea va oferi angajaților cunoștințe despre o gamă largă de subiecte de sănătate și siguranță, de la primul ajutor la utilizarea în siguranță a echipamentelor și controlul substanțelor periculoase. 

Odată ce pregătirea este completă, personalul trebuie să aplice aceste cunoștințe în spațiul de lucru. 

De exemplu, angajații instruiți în primul ajutor trebuie să se ocupe de acest lucru. 

De asemenea, angajații instruiți pentru a utiliza în siguranță anumite echipamente trebuie să aplice aceste cunoștințe de fiecare dată când le folosesc.

  • Implementați politici de sănătate și siguranță – la fel cum angajații trebuie să urmeze instruirea în materie de siguranță, aceștia trebuie să pună în aplicare și măsurile de precauție prezentate în politicile de sănătate și siguranță ale companiei. 

Politicile de sănătate și siguranță vor furniza informații specifice companiilor sau proiectelor, în timp ce instruirea oferă doar cunoștințe generale de sănătate și siguranță. 

Personalul trebuie să urmeze procedurile de siguranță detaliate în politica companiei și să implementeze toate măsurile de siguranță necesare înainte de a începe o sarcină.

  • Țineți-vă la curent cu politicile de protectia muncii Bucuresti – angajatorii ar trebui să comunice politicilor de sănătate și siguranță cu angajații. 

Personalul ar trebui să citească politicile de sănătate și siguranță și să se asigure că le înțeleg. 

Dacă sunt comunicate actualizări ale politicilor sau procedurilor companiei, personalul trebuie să citească aceste modificări și să le implementeze cât mai curând posibil. 

Dacă vreun membru al personalului trebuie să-și reîmprospăteze cunoștințele cu privire la informațiile despre protectia muncii Bucuresti, ar trebui să își folosească inițiativa pentru a revizui materialele de instruire sau documentele de sănătate și siguranță, cum ar fi politicile companiei, evaluările de risc.

  • Colaborați cu angajatorii pentru a asigura o bună sănătate și siguranță – atunci când sunt consultați cu privire la probleme de sănătate și siguranță, angajații trebuie să-și exprime opiniile depline și oneste. 

Prin cooperarea cu angajatorii, personalul poate contribui la crearea unor politici relevante și eficiente de sănătate și siguranță.

  • Raportați riscurile de siguranță și măsurile de precauție inadecvate – angajații folosesc spațiul de lucru și desfășoară activități potențial riscante în fiecare zi, astfel încât este mai probabil să observe pericolele și defecțiunile în procedurile de siguranță.

    locuri de munca SSM Bucuresti
    Protectia muncii Bucuresti

Dacă angajații se confruntă cu pericole precum echipamente electrice defecte, rupte sau ineficiente sau observă că măsurile de siguranță nu reduc efectiv riscul, li se cere să raporteze acest lucru angajatorului sau unui membru superior al personalului. 

Ai nevoie de protectia muncii Bucuresti?

Apelează la un specialist SSM.

Contactează-ne acum și ia legătura cu un profesionist OHSAS-Experts



Call Now Button
Cart
  • No products in the cart.