125.00 lei + TVA

Persoana care deține funcția de Șef Departament Mărfuri Alimentare sau Nealimentare răspunde în condiții obișnuite de gestionarea și rezultatele departamentului, de coordonarea și planificarea și inclusiv de supervizarea activității din cadrul acestuia și a personalului din subordine, urmârind continuu respectarea strategiei și politicii societății angajatoare.

Un Șef Departament Mărfuri Alimentare sau Nealimentare colaborează continuu cu alți conducători de direcții sau servicii, supraveghează respectarea normelor practicate referitoare la schimbul de mărfuri și cheltuielile specifice, răspunde de controlul recrutării și formării personalului din subordine, are atribuții de reprezentare a organizației pentru care lucrează în relațiile cu alte sectoare interne sau cu terții, etc.

Cod COR conex: 142 007 –  Departament Mărfuri Alimentare/Nealimentare

Toate instrucțiunile proprii realizate de către experții companiei OHSAS EXPERTS sunt foarte riguros întocmite și actualizate permanent.

Ele conțin detalii foarte utile pentru multe situații. Mai mult decât atât, este bine să știți faptul că toate instrucțiunile proprii realizate de noi pot fi adaptate imediat în funcție de solicitările și strategia dumneavoastră managerială.

Nu ezitați să ne contactați pentru a discuta în detaliu orice fel de solicitare legată de întocmirea acestui tip de document! Suntem aici pentru a vă acorda tot sprijinul necesar de care aveți nevoie în acest domeniu!

Care sunt principalele avantaje reale ale Instrucțiunilor proprii realizate de către specialiștii companiei OHSAS EXPERTS?

  1. Fiind documente electronice, le puteți primi rapid prin email, ele putând fi utilizate imediat.
  2. Conțin lucruri concrete și utile.
  3. Conținutul lor este complex și cuprinde toate atribuțiile pe care le are persoana care deține funcția respectivă.
  4. Sunt întocmite în conformitate cu prevederile legislației muncii în vigoare în momentul solicitării.
  5. Instrucțiunile proprii OHSAS EXPERTS au trecut cu succes de foarte multe verificări realizate de către salariații ITM din întreaga țară. În felul acesta nu există riscul de a plăti amenzi costisitoare.
  6. Fiind întocmite în amănunt, sunt documente cu adevărat funcționale care contribuie în mod eficient la buna organizare a companiei pe care o conduceți.

Așteptăm să colaborăm cât mai curând și în acest domeniu cu reprezentanții companiei dumneavoastră!