125.00 lei + TVA

Care sunt responsabilitățile cele mai importante ale unui Analist Resurse Umane?

Activitatea unei persoane cu o astfel de funcție, Analist Resurse Umane, constă în următoarele activități principale: estimează resursele și cheltuielile necesare derulării activității de resurse umane din cadrul companiei respective, gestionează sistemul de relații de muncă, elaborează și administrează instrucțiunile proprii, organizează și administrează baza de date pentru evidența personalului angajat, întocmește și gestionează sistemul de motivare a personalului, evaluează și ierarhizează posturile.

Un Analist Resurse Umane întocmește și gestionează documentele de evidență a personalului, organizează activități de recrutare a personalului companiei respective, organizează programe de pregătire pentru toate categoriile de salariați, răspunde de selecția personalului, organizează sistemul de evaluare a Performanțelor resurselor umane, planifică și dezvoltă cariere profesionale, planifică necesarul de resurse umane pe specialități, proiectează/reproiectează structura organizațională și stabilește regulile de funcționare într-un mod foarte precis, etc.

Cod COR conex: 333 306 – Analist Resurse Umane

Toate instrucțiunile proprii realizate de către experții companiei OHSAS EXPERTS sunt foarte riguros întocmite și actualizate permanent.

Ele conțin detalii foarte utile pentru multe situații. Mai mult decât atât, este bine să știți faptul că toate instrucțiunile proprii realizate de noi pot fi adaptate imediat în funcție de solicitările și strategia dumneavoastră managerială.

Nu ezitați să ne contactați pentru a discuta în detaliu orice fel de solicitare legată de întocmirea acestui tip de document! Suntem aici pentru a vă acorda tot sprijinul necesar de care aveți nevoie în acest domeniu!

Care sunt principalele avantaje reale ale Instrucțiunilor proprii realizate de către specialiștii companiei OHSAS EXPERTS?

  1. Fiind documente electronice, le puteți primi rapid prin email, ele putând fi utilizate imediat.
  2. Conțin lucruri concrete și utile.
  3. Conținutul lor este complex și cuprinde toate atribuțiile pe care le are persoana care deține funcția respectivă.
  4. Sunt întocmite în conformitate cu prevederile legislației muncii în vigoare în momentul solicitării.
  5. Instrucțiunile proprii OHSAS EXPERTS au trecut cu succes de foarte multe verificări realizate de către salariații ITM din întreaga țară. În felul acesta nu există riscul de a plăti amenzi costisitoare.
  6. Fiind întocmite în amănunt, sunt documente cu adevărat funcționale care contribuie în mod eficient la buna organizare a companiei pe care o conduceți.

Așteptăm să colaborăm cât mai curând și în acest domeniu cu reprezentanții companiei dumneavoastră!